söndag 30 augusti 2009

Porr för femenister \o/

Porr För ******* artickel från DN

Nu kommer det porr för femenister Mia Engberga Dirty diaries
och jag kan knappt bärga mig. Ska bli kul och se hur dom slingrar sig ut det här för feministisk porr borde ju betyda att dom inte kan gnälla när killar kollar på det eller ?

Tycker feministerna har fått allt om bakfoten med allt, jävligt trångsynt att sätta sig i motsatt fack och tro att saker och ting ska bli bättre. Faktumet är att utnyttja eran kvinnliga intuition och utseende istället för att försök lika killar genom att ge fan och raka sig och klippa kort hår, helt omöjligt att ta er serigöst då. JA jag vet, att alla feminister är inte radikaler men dom smutsar ner namnet "feminist". Men låt dom för guds skull ha ordet feminist och kalla er humanister istället, och försök att arbeta mellan klyftan mellan alla människor istället för att gå på eran ego tripp. Barn svälter i Afrika och ni grinar över lite sämre lön?  Förstår inte alls, dock missförstå mig inte jag är all for jämna löner och allt annat trams. Men feminist icke, Uppfostrad Njae .. Sunt förnuft Japp!


Mer feminist porr åt folk..isterna !!
Dom behöver det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar