måndag 31 augusti 2009

Katrin Zytomierska <3



Fyfan va rätt! Här har vi ju kulminationen av platina fjortisarna. Absolut dom har stora bloggar men i värkliga livet?

Nya rösten på internet har ju blivit 14 platinablond och livsfarlig. Och som Karin säger allt är så fake håret är fejk tuttarna är fejk och snälla gud säg att deras IQ är fejk med annars tycker jag nå så ofantligt synd om dessa flickor

Förstår att när man är 15-18år så leker livet och det är tufft och ligga med i blogg toppen fine jag köper det, och är glad för tjejernas skull. Dock så tror jag inte att dom förstår konsekvenserna, Kissie sa någonstans att hon skulle ge upp "karaktären" Kissie om ett par år, men tror hon allvarligt att hon någonsin kommer bli av med den stämpeln.


Vet att jag kommer få skit från en hel drös med små tjejer som försöker lyckas  i bloggsverige men det gör inte så mycket för vet vart jag står i det hela. Och att en tjej blir nyheter i Aftonbladet för att hon skriver om naglar och smink (nog tror jag det är aftonbladets fattiga redaktion ide) tycker jag är helt galet, har vi inga intressantare profiler att skriva om i media? Vart tog Linda Rosing och Gynning vägen?


Nej ush.. hoppas det gå bra för blogg folket men låt inte dörren slå er i arslet när ni går ut bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar